Subject:
V-länkar på Catalina-vingen.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 15 Nov 2004 23:00:45 GMT

Hej Olof

Skulle du kunna ta ett foto på respektive implementation av Catalinans upp- och
ner-fällning av pontonen. Jag skulle vilja se lite hur du har tänkt. Du hade ett
litet problem med att hitta en bit för att sänka den inre V-gaffeln lite i den
mindre skalan, om jag fattade dig rätt. Jag tror att jag kom på en lösning, men
jag måste nog se hur du har gjort för att få det rätt.

Om du vill, och kan, förstås.

Flyg lugnt!

// Anton