Re: Det där var skoj. En gång till!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 15 Nov 2004 15:14:38 GMT

Var hemma vid 22-tiden, riktigt trött var jag men var jag tvungen att bygga lite
på X-wingen. :)

Stämmer in i kören och säger tack till alla som var där, tror tröttheten satte
in på söndageftermiddagen och jag var lite skeptisk till att vi skulle lyckas få
till en bro men det gick vägen och det var värt besväret! Riktigt skoj.

I morse vaknade jag av täppt näsa och ont i halsen, känner mig smått febrig
medans jag skriver detta. Känns det lika illa i morgon bitti så får jag nog
stanna hemma, det är ju lite tråkigt med tanke på då hinner jag bygga klart
'kryssvingen'. ;)

Jag skall flytta över bilder från den bärbara och fixa till bilderna så kommer
det förhoppningsvis en URL till dem på BrickShelf snart..

Nu skall jag kika igenom Tobbes bilder!