Subject:
Det där var skoj. En gång till!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 14 Nov 2004 16:23:53 GMT

Hej och tack för träffen i helgen.

Både jag och Oscar var rejält trötta när vi kom hem.

Jag hittade två länkar som du (Andreas) kanske vill ha:
http://www.wegmuller.org/lego/technic/cranes/index2.html
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=71086

Båda är stora kranar som använder ett par hailfire-hjul som snurrskiva.
Det är två fina kranar så jag rekommenderar er alla att gå dit och titta. Jag
vet att Tobbe redan har sett dem, men han tittar säkert gärna en gång till.

Hittar du något som vi glömt så får du väl berätta om det här så får vi lösa ev
överföring på något smidigt sätt.

Harebra!

// Anton