Re: 8366 Supersonic RC
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 30 Mar 2004 01:27:38 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
8475 RC Race Buggy på Blocket.se för 700,-:
http://www2.blocket.se/view/2308697.htm?l=0&c=1&city=0

/T

Jo jag såg när den kom upp kan man säga...lite sugen blev jag men den andra
inehåller mer delar och det skiljer bara 200 kr till en ny...så jag satsar nog
på att köpa en till om den inte hinner utgå innan jag får loss pengarna.

Kolla på blocket så får ni se vad jag menar...täntke posta om det här men det
var så sent när jag la ut den och sedan hade jag mailboxen full så det mesta har
gått...dock inte så mycket att ha om man är kräsen...det som verkligen var nått
att ha sparade jag ju...

Skulle vara sånt som jag inte är intresserad av då...det var fint skick annars
och inte så mycket repor eller så.

MVH
Andréas