Re: 8366 Supersonic RC
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 23 Mar 2004 19:26:45 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
Skulle vara kul att ha en tävling med tre stycken mot varandra där alla tävlar
mot varandra om att plocka något i ett område och lägga i sina behållare...lite
simultanmindstorm utan förprogramering och kanske lite fula knep men bara
lite...

Här är en kul tävling:
http://peach.mie.utoronto.ca/events/lego/lego-022203-index.html

/T

Jo det blir lite mer agressivare...och nog roligt...någon som är sugen?

/Andréas