Re: Mer fakta 8366 Supersonic RC
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 24 Mar 2004 17:13:08 GMT

Nja inte alls ...898 kr på hikmet.se (en av de mest
ologiskt länkade sidorna på internet) det blir ungefär 340
kr billigare om man räknar med Euro=9.09kr.´

Så farligt fellänkad är den väl inte? Har iofs. inte varit in på en stund. Blir
definitivt ett besök nästa gång jag är i närheten av Jönköping (i slutet av maj
som det ser ut nu - Bockstensturen i Varberg, kör förbi Jönköping då).

Jo, om man bor i Sverige ...

Skönt att någonting är billigare här iaf., exempelvis cykeldelar är *mycket*
billigare i Tyskland och England.

Kanske efter jag är hemma i Tyskland i mai, där finns det billigare
affärer (tex 100 Euro hos http://anarkali.gmxhome.de/wuerz02.jpg).

Vart är egentligen hemma?

Undrar,