Subject:
8366 Supersonic RC
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 20 Mar 2004 23:55:44 GMT

Hej jag blev lite sugen på denna och fick den av min fru idag
(Toppenfru...eller?)...har dock lite bryderier.

Jag var sugen på styrservon och den fungerade utmärkt och jag var ett barn på
nytt...speciellt när jag körde med slirhjulen. Hjärnan går på högvarv angående
allt jag kan tänkas vilja bygga med delarna.

Här kommer jag då till två frågor som jag fortfarande har.

Den grå ingången/utgången ovan den röda till drivmotornerna?
Gissar att man kan koppla in extra batteripack där????...lyckas iaf inte få
någon signal ut ur den så jag gissar att det är en ingång...ska testa mer
imorgon.

Det andra är de två knapparna under som man inte skulle röra enligt
manualen.,..typiskt ...och nyfiken blev jag och när jag rörde dem ändå för att
lista ut vad de var till så exploderade hela bilen och delarna bara
flög...skojjar...nä det hände ingenting...inte ens med den grå in/utgången...

Någon som kan hjälpa mig?

Någon mer som älskar modellen?...gillar den helmycket förutom att jag inte
tycker att de lyckats med fronten...lite töntig...bak är den ju helgrym och
linjerna är helsköna...så kommer fronten med "laserlamporna"...hmpf...

Jaja ...kul om nogon annan vet mer.
Det går ett rykte att den kanske ska utgå när som helst och de verkar inte ha
helt koll på hur det blir så om någon vill ha den så rekomenderar jag er att
köpa den ganska snart...(strax under 900 på hikmet.se)...bor i jönköping  ; )