Re: 8366 Supersonic RC
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 22 Mar 2004 20:31:50 GMT

Det finns på några modeller en knapp eller dylikt på sändaren så man kan ha en extramotor eller liknande på den.

Kolla i .technic där de har disskuterats tidigare.
/Tobbe

Halleluja,,,hittar inte stället där det stod men testade lite mer själv...fattar
inte hur jag misslyckades innan måste har kopplat nått fel eller nått för nu
funkar den. Helgrejt...gillar den helmycket redan innan men nu är det ännu
bättre...

Det var en ytterligare utgång där man kan koppla vad man vill och enklast men
tråkigast är nog ljud/ljus...tycker att de kunde ha skickat med en siren eller
nått så att den hade användning från början...lite roligt att de har en bild i
manualen som säger att man inte ska trycka på de extra knapparna undertill utan
de som är ovanpå.

Mitt råd till alla er som inte har den än...KÖP DEN!
Ska nog köpa en till.
Enda nackdelen är att sändaren inte är isärtagbara och moduleringsbar och att
den inte ens har några knobbar att bygga ihop den med en till. Skulle vart bra
om man vill bygga nått med fler kanaler.

Skulle vara kul att ha en tävling med tre stycken mot varandra där alla tävlar
mot varandra om att plocka något i ett område och lägga i sina behållare...lite
simultanmindstorm utan förprogramering och kanske lite fula knep men bara
lite...

Tack för allt hjälp...jag är hög.

/Andréas