Re: Mer fakta 8366 Supersonic RC
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 24 Mar 2004 22:31:35 GMT

Så farligt fellänkad är den väl inte? Har iofs. inte varit in på en stund. Blir
definitivt ett besök nästa gång jag är i närheten av Jönköping (i slutet av maj
som det ser ut nu - Bockstensturen i Varberg, kör förbi Jönköping då).

Jo men går man inte och klickar på Legologgan så vill man ju komma till lego
under varudelen...men istället kommer man till erbjudanden...och sedan är allt
lagt så att man inte kan länka till en sida eller en speciellt artickel...okej
jag är inte så bra på att göra sidor heller men jag gillar inte deras upplägg.

/Andréas