Re: FOTW: LösviktsLEGO! -YES!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 22 Oct 2003 08:21:39 GMT

Har 11 av a-modellen och 26 av den nya, enligt Peeron.

Visste inte att det fanns varianter. Det torde inte spela så stor roll för min
prototyp, kanske en av varje?

Maila din adress så kommer det på posten, om du inte kommer ned till SweLUG. Kom
ihåg att ta bort SPAM från StPnAtM.

Vingar mottages ej .) Har en del andra Technic-bitar på överflöd också, de
flesta axellängderna, z16 drev, friktionspinnar mm. Även råttor och grodor har
ynglat av sig på sistone.

Fanns massor av ugglor i Övik, men inga 2:a smådjur som råttor etc.

Hm.

Jag antar att råttorna har det kämpigt med att dela låda med så många ugglor...
;)

Om det stämmer torde antingen grodorna vara giftiga eller så är de många, vilket
isf. förklarar att råttorna är så stora i förhållande till minifigarna. Det
förhållande kanske är förklaringen varför ingen minifig har ben i lådorna och
att benen är ovanligare? Aj.