Re: FOTW: LösviktsLEGO! -YES!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 20 Oct 2003 09:19:49 GMT

In lugnet.loc.se, Tore Eriksson wrote:
In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
Hej!

Fick via en bekant (Ryddan) höra att de hade en kartong med lösa bitar och ett
gäng plastpåsar med LEGO-logon på Barnens Hus i Borlänge!

Det måste man bara undersöka!

Hmmm, Barnens Hus finns i Ö-vik oxå... Har de inte ganska lika sortiment över
hela Sverige...? *Det* måste man bara undersöka!

/Tore

Jag ringde BH i Ö-vik och jodå, de har fått hem det idag, det kommer ut i
butiken idag eller imorgon. Undrar just om det är samma uppsättning bitar som i
Borlänge eller...?

Det här är ju bland det bästa som hänt sedan LEGO uppfann hjulet och
hjulklossen!

:)))))
/Tore