Re: FOTW: LösviktsLEGO! -YES!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 22 Oct 2003 07:09:48 GMT

Nej, men jag agerar springpojke åt http://www.interjakt.com/stegbofritid då jag
ändå har ärenden till sta'n.

Jösses vad dyra vapen är.

Och ja, jag har hört det där förr. Case closed.

Förlåt.

1 Plate 4 x 4 without Corner MdGreen(?)

4x4 utan hörn är lime.

Är det brick 4 x 4 eller plate? Brick finns det gott om här i Dalom.

1 Wing 8 x 4 Left Orange
1 Wing 8 x 4 Right Orange

Fusk! Inte hittat dessa heller! Dessutom i par :( Endast hittat den ena i
mörkröd och den andra i brunt - vill du byta? :)

Ti-hi. Jag såg det. Jo, jag kan tänka mig att byta. Är öht inte så förtjust i
den vingmodellen. Ett par 3650a kronkuggisar vore idealiskt. :)

Specifikt 'a'-modellen eller vill du hellre ha de nyare Type III?

Har 11 av a-modellen och 26 av den nya, enligt Peeron.

1 Tile 1 x 4 White with Grid Pattern

Inte sett.

Tillägg: en speciell grid som avsmalnar ngt mot mitten.

Den finns med i järnvägsvagnen med tank, Octan: 10016.

http://www.peeron.com/inv/parts/2431p12

2 Slope Brick 45 2 x 3 Blue

Huh?

Menar du 45 2 x 2 eller 33 3 x 2?

Ingetdera. Jag menar 3038 Slope Brick 45 2 x 3. Jag skulle gärna ha köpt en hel
påse om jag sett fler!

*ljudet av en 50-öring som faller*

De kan man inte få för många av, blå är en rätt OK färg dessutom.

2 41766 Brick 2 x 8 x 2 with Curved Top DkGray

Inte sett.

Det fanns fler, men jag vet inte vad jag ska ha dem till plus att de tar stor
plats i påsen.

Jo, de är rätt svåranvända. Har dem i mörkblå.

Fanns massor av ugglor i Övik, men inga 2:a smådjur som råttor etc.

Hm.

/Tore som verkar få besök av storasyster. :((

Blod är tjockare än vatten, fast det är rätt typiskt :(

, som på förekommen anledning börjat samla prover med olika legofärger i
zippåsar.

:)