Re: FOTW: LösviktsLEGO! -YES!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 20 Oct 2003 15:46:42 GMT

Fick mail från Anton Ymer AKA Eric Hampusgård (som har problem att posta trots
omställningar av portnummer etc.):

"Angående lösvikts-LEGO:
Butikskedjan Leklust har det erbjudande du pratar om. Jag var också ute och
fyllde en påse härom dagen. Jag har sett samma typ av låda både hos Sagoland i
Linköping och på Lekhuset i Norrkpeking, båda tillhör samma kedja, det gör
kanske Barnens Hus också?"

F.ö. kommer han upp till SweLUG#5 i helgen om sonens hosta inte blommar ut till
sjukdom.

Hälsar,