Re: FOTW: LösviktsLEGO! -YES!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 20 Oct 2003 10:03:29 GMT

Hmmm, Barnens Hus finns i Ö-vik oxå... Har de inte ganska lika sortiment över
hela Sverige...? *Det* måste man bara undersöka!

Jag har "bara" varit på två Barnens Hus, Borlänge och Västerås. V-rås har klart
sämre utbud och dyrare priser. Iaf. sist jag var där. Iofs. en del gammat men
katalogpriser. BH i Borlänge ligger c.a. 16% under.

http://www.barnenshus.se/
16 butiker i Sverige.

Jag ringde BH i Ö-vik och jodå, de har fått hem det idag, det kommer ut i
butiken idag eller imorgon. Undrar just om det är samma uppsättning bitar som i
Borlänge eller...?

Det här är goda nyheter! Det betyder att de kanske fyller på eller byter
utbudet, lite orolig att det är en "one-time only" händelse.

Hoppas det säljer *riktigt* bra så Pick-a-Brick dyker upp!

Det här är ju bland det bästa som hänt sedan LEGO uppfann hjulet och
hjulklossen!

*skratt*

Japp!

Anders, vi väntar på en rapport från Eskilstuna! :)
Jocke, om du åker till Karlstad så har du ett uppdrag!

Nu känner jag mig rätt nöjd med handlandet från Borlänge, vi har tagit alla
eller åtminstone nästan alla 1 x 16 i mörkgrå och fyllt upp på det vi vill ha
*mest*. Men jag tackar inte nej till en tripp till under SweLUG#5 om någon är
intresserad.

Måste bara komma på bästa dagen att göra det på, jag tror lördag
morgon/förmiddag. Åker man så att man är där till 10 (då de öppnar) hinner vi
hem och kan köra ULV någorlunda efter tidsplanen.

Oj, lunch!

Hälsar,