Re: FOTW: LösviktsLEGO! -YES!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 21 Oct 2003 15:32:44 GMT

In lugnet.loc.se, Tore Eriksson wrote:
Jag ringde BH i Ö-vik och jodå, de har fått hem det idag, det kommer ut i
butiken idag eller imorgon. Undrar just om det är samma uppsättning bitar som i
Borlänge eller...?

Det här är ju bland det bästa som hänt sedan LEGO uppfann hjulet och
hjulklossen!

:)))))
/Tore

Sådärja, nu har jag varit och handlat lite lösviktsgodis också. Verkar vara
ganska exakt samma utbud i Ö-vik. Hade lite tidspress eftersom det låg ett dyrt
och livsfarligt jaktvapen i min inte allt för inbrottssäkra bil.

Det blev bara en påse denna gång. En minifig, tre ugglor, ett gäng supports,
många standardbitar i mindre vanliga färger, ett castle-"burspråk"...
Utförligare rapport kommer sent ikväll...

/Tore