 Help on Searching

 Local / Norge / 43
42  |  44
Re: "Forening af nordiske LEGO-byggere"
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.fi
Date:
Wed, 15 Dec 1999 16:33:56 GMT
Viewed:
1324 times

1 Gb! Det räcker gott och väl. Jag skulle i nödfall kunna ha bilder och
annat på min server, eller DAT-filer eller vad det nu kan vara.

--tobias

Ikke for at nedgøre dine resourcer, men jeg har omkring 1 Gb
fri på hugin (og det er fordi jeg aldrig rydder op).

Plads er ikke noget problem.

Jeg vil foretrække at vi holder så meget som praktisk muligt
på Lugnet, så det er godt integreret med
diskussionsgrupperne.

Placeringsmuligheder:
- Lugnet
- ldraw.org
- Telia

Medlemslistepassermuligheder:
- Eric Hampusgård [sv]
- Tobias Möller [sv]
- Jacob Sparre Andersen [da]
- Fredrik Glöckner [no] (lidt upraktisk lige nu)

Leg godt,

Jacob

--  E-post:               sparre@cats.nbi.dk              --
--  Web...:   <URL: http://hugin.ldraw.org/LEGO/Dyr/ >    --