Re: "Forening af nordiske LEGO-byggere"
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.fi
Date:
Tue, 14 Dec 1999 17:42:40 GMT

Fredrik Glöckner skrev i meddelandet ...
Med hensyn til web-siden, synes jeg at teksten der kan være på dansk,
svensk eller norsk.  Hvilket språk spiller ingen rolle for meg.  Kanskje
vi kan bruke alle språkene på en gang, eller blir det bare tull?

Jag tykcer vi har varje språk för sig, på en separat sida. (Mycket jobb, jag
vet, men det förbättrar sidan avsevärt). Den som skriver någonting får
skicka det till "de andra". Jag föreslår att vi utser en som tar hand om
danskan, en för svenskan och en för norskan, översätter, och publicerar det
under rätt websida.

--Tobias

Fredrik