Re: Reklam för lugnet.loc.se?
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.fi
Date:
Sun, 12 Dec 1999 19:37:26 GMT

[ Også sendt til lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk og
  lugnet.loc.fi Hvor er Island (og F¦røerne, Grønland og
  Åland? ]

Tobias:

Jag vet att det finns en del svenskar "där ute" (Lugnet) som inte har hittat
hit till lugnet.loc.se.

Det må I jo hellere få gjort noget ved.

Min idé är att skicka ett meddelande till de flesta stora grupperna
(lugnet.robotics, lugnet.build, lugnet.general, lugnet.trains, lugnet.cad)
med rubriken "Sweden" och sen en text (på engelska) som berättar om
lugnet.loc.se.

Jeg tror ikke det er en god idé.

Det sker at jeg h¦gter en "reklame" for lugnet.loc.dk på
mine beskeder, hvis jeg har mistanke om at der er en
"skabs-dansker" til stede i gruppen.

Tror ni att Todd skulle bli sur över ett sånt utskick?

Jeg tror ikke han vil synes om det. Du kunne muligvis slippe
afsted med at sende noget til lugnet.announce, men der skal
det nok også v¦re på engelsk. Og hvis du skriver til
lugnet.announce bør du nok også have noget det er v¦rd at
annoncere.

Hvis der bliver organiseret en "Forening af Nordiske
LEGO-byggere" ville det nok v¦re en passende lejlighed.

Leg godt,

Jacob (hvis .sig nu skifter automatisk mellem hans websider :-)

--  E-post:               sparre@cats.nbi.dk              --
--  Web...:  <URL: http://hugin.ldraw.org/LEGO/Biler/ >   --