 Local / Suomi/Finland / 23
22  |  24
Re: "Forening af nordiske LEGO-byggere"
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.fi
Date:
Tue, 14 Dec 1999 20:54:53 GMT
Viewed:
602 times

Tobias:

Jeg tenkte meg heller at en eller annen (som har en passende server) kan
være ansvarlig for å lage hjemmesiden med listen over medlemmene og noen
linker, og så kan Todd linke fra /loc/{se,dk,no,fi}/ til denne.  Men
hjemmesiden bør være en side som forventes å være rimelig stabil.

Jag skulle kunna lägga upp sidan på min Telia-server, så länge det inte rör
sig om några katastrofala filstorlekar. Jag har ungefär 7 MB ledigt, det
räcker ganska långt. annars kan jag skaffa ett Passagen-konto
(www.passagen.se), det är 20 MB men då får man tåla lite reklam högst upp.
(Den är väldigt liten, till skillnad från t ex XOOM.)

Ikke for at nedgøre dine resourcer, men jeg har omkring 1 Gb
fri på hugin (og det er fordi jeg aldrig rydder op).

Plads er ikke noget problem.

Jeg vil foretrække at vi holder så meget som praktisk muligt
på Lugnet, så det er godt integreret med
diskussionsgrupperne.

Placeringsmuligheder:
- Lugnet
- ldraw.org
- Telia

Medlemslistepassermuligheder:
- Eric Hampusgård [sv]
- Tobias Möller [sv]
- Jacob Sparre Andersen [da]
- Fredrik Glöckner [no] (lidt upraktisk lige nu)

Leg godt,

Jacob

--  E-post:               sparre@cats.nbi.dk              --
--  Web...:   <URL: http://hugin.ldraw.org/LEGO/Dyr/ >    --