 Help on Searching

 Local / Suomi/Finland / 11
10  |  12
Re: "Forening af nordiske LEGO-byggere" (Was: Reklam för lugnet.loc.se?)
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.fi
Date:
Tue, 14 Dec 1999 11:10:11 GMT
Viewed:
529 times

Fredrik:

sparre@sys-323.risoe.dk (Jacob Sparre Andersen) writes:

Vi kunne vel passende høre Todd om vi kan få en side under
/loc/{se,dk,no,fi}/.

Mener du som en hjemmeside for foreningen?

Ja.

Jeg får inntrykk av at Todd
ikke er så glad for å gi folk redaktøransvar for sider under LUGNET, men
heller liker å linke til andre folks klubbsider.  Men det er mulig jeg
tar feil.

Det er ikke det indtryk jeg har (men jeg er også redaktør på
/boats/ :). Der er allerede en lokal redaktør på /loc/uk/,
og der kommer nok også snart en på /loc/it/. En anden
mulighed kunne være en gruppe under /org/ (men så skal det
helt klart være med henvisninger fra /loc/{se,dk,no,fi}/).

Jeg vil ikke skrive til Todd før end vi har fundet ud af
hvad vi vil kalde os, men jeg regner med at kunne overtale
ham til at give os lidt plads.

Jeg tenkte meg heller at en eller annen (som har en passende server) kan
være ansvarlig for å lage hjemmesiden med listen over medlemmene og noen
linker, og så kan Todd linke fra /loc/{se,dk,no,fi}/ til denne.  Men
hjemmesiden bør være en side som forventes å være rimelig stabil.

Jeg har jo hugin ("www.ldraw.org"-maskinen). Den kører
rimeligt stabilt når man ikke lige tager strømmen fra den
(men nu er den på en UPS), så der skulle ikke være noget
problem.

Jeg kan godt give plads, og jeg kan også godt passe
medlemslisten, men jeg så gerne at der var en anden der tog
sig af det.

Vi bør vel også finde på et navn til foreningen. Her er et
par forslag (stavet på dansk):

  - (Foreningen af) LEGO-byggere i Norden
  - (Foreningen af) Nordiske LEGO-byggere

Du ser ut til å understreke at medlemmene _bygger_ med LEGO.  Det er
greit for meg, men det er kanskje andre som kunne ønske noe mer
generelt, som "Nordisk forening for LEGO-entusiaster", evt. "Den
nordiske foreningen for LEGO-entusiaster".

"NOFFLE" - det lyder fint.

Jacob

--  E-post:               sparre@cats.nbi.dk              --
--  Web...:   <URL: http://hugin.ldraw.org/LEGO/Huse/ >   --