Re: Space Shuttle 8480
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 24 Oct 2000 13:55:06 GMT

Tre, men då slår väl Anki ihjäl mig LOL!

Jag kan ha modellen hemma hos mig och så kan du plocka hem den bit för bit så
blir det inte så uppenbart!

Skulle må då va? ,)

Jag törs stå för mina inköp, jag blev tom tvungen att tigga om pengar
till det senaste :)

Tyckte det lät ok, främst ville jag ha ett namn som förmodligen ingen annan
har. Det är taget från 'obnoxious' som betyder 'avskyvärd'.  :)

*suck* Hur många alias ska du samla på dig? *ler*

Inte mit fel att alla "site:er" påstår att mina andra aliases redan är
registrerade, var tvungen att komma på något orginellt, jag tror jag har
lyckats. :)

Som mitt nick då, när jag kom på det var jag helt ensam men nu...

Förresten såg jag ditt file://Harri även genom Forté Free Agent så det
var inte enbart M$-relaterat...

Det är väl ett M$-wannabee program som utan att tveka anammar alla läskiga
funktioner från outlook. :|  Jaja...

Bah!