Re: Space Shuttle 8480
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 23 Oct 2000 09:24:36 GMT

"Tobbe Arnesson" <tnt@arnesson.nu> wrote in message
news:39f3f50b.343682289@lugnet.com...
Jo, ville kolla intresset mest men då är det  i alla fall 2 som är
intresserade.

Tre, men då slår väl Anki ihjäl mig LOL!

Jag gömmer mina inköp i firman, för att undvika diskussioner om vad som är
viktigt att inhandla
Men:
Jag fick faktiskt min kära sambo att bygga ubåten i 8480, samt det
svart/gröna planet med fiberoptik. *Kommer inte ihåg nummret på rak arm*
Hon tyckte faktiskt att det var kul!
Men sen vart hon sur när jag snodde polaritetsswitcharna för att bygga om
den gula racerbilen(Indy Storm 8445) till en kabelstyrd, ungefär som i 8082
;-)
Nu har jag ju ett par egna 8082 och fler rymdfärjor, så det är kanske dags
att lämna tillbaka dem....
/Joakim