Re: Space Shuttle 8480
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 17 Oct 2000 13:34:03 GMT

"ObNoX" <ham@wombat.ludvika.se> wrote in message
news:G2Kn8A.72u@lugnet.com...

Hehee.. Tackar. Mitt första egendesignade rymdskepp på år och dar, minst
14-15 år sedan sist.

Jag hade 18 år mellan, det kändes lite konstigt att bygga, lite av känslan
hade försvunnit.

Använder du Outlook?

Yes!

Passade på och gjorde en kort animation med Tow Trucken:
http://wombat.ludvika.se/~ham/lego/newfight320x200.avi

*Warning!* Den är på 38,5Mb (.AVI) Fast uppkoppling rekomenderas varmt!
Tur att jag har det då, men jag fick en krasch med ett osympatiskt
programfel i IE....
Skall prova hemma istället.
/Joakim