Re: Space Shuttle 8480
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 17 Oct 2000 09:29:32 GMT

In lugnet.loc.se, Joakim Olsson writes:
Hör av er om ni är intresserade!

Jag skulle gärna köpa flera, men har tyvärr inte kapitalet för det just nu.
När jag handlade så fick jag ner priset till ca 800 per styck. Jag köpte 5
på en gång.
(Då var priset iofs redan nersatt under 1000-lappen)

5 på en gång! Jag som trodde jag var konstig som köpte 2 Tow Trucks på en gång.
:) Då låter ju ~800:- som en rätt lagom nivå.

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=15088

//Harri