Re: Space Shuttle 8480
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 23 Oct 2000 08:23:08 GMT

Jo, ville kolla intresset mest men då är det  i alla fall 2 som är
intresserade.

Tre, men då slår väl Anki ihjäl mig LOL!

Hur mycket kan frakten dra iväg till?
40-80:- någonting, kan jag tänka mig.

(Ang. Outlook: Rättstavningen i min dator tyckte att du borde kalla dig
'Ebonics', står ObNoX för något speciellt?)

Tyckte det lät ok, främst ville jag ha ett namn som förmodligen ingen annan
har. Det är taget från 'obnoxious' som betyder 'avskyvärd'.  :)

*suck* Hur många alias ska du samla på dig? *ler*

Förresten såg jag ditt file://Harri även genom Forté Free Agent så det
var inte enbart M$-relaterat...