Re: Space Shuttle 8480
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 17 Oct 2000 11:14:34 GMT

In lugnet.loc.se, Joakim Olsson writes:

5 på en gång! Jag som trodde jag var konstig som köpte 2 Tow Trucks på en • gång.
:) Då låter ju ~800:- som en rätt lagom nivå.

Jag köpte också två towtrucks på en gång, men egentligen av den aledningen
att det började bli svårt att få tag pneumatiska element, och metallkroken
förstås.
Nu verkar ju de gå att köpa via servicepack...

Jo, det är ju bra, Man fick en del pneumatik, jag hade inget alls innan. Jag
saknar en liten kompressor dock, men det kan man ju som sagt beställa nu.

Det lär dröja innan jag bygger en till, tyckte faktiskt att den var lite
tråkig att bygga *duckar*.

Jag byggde ihop den ena för att studera konstruktionen, sedan var jag tvungen
att bygga upp den andra så jag hade något att bärga. Håller med om att det
finns roligare byggsatser att bygga.

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=15088
w-wingen är snygg! Keep up the good work.

Hehee.. Tackar. Mitt första egendesignade rymdskepp på år och dar, minst
14-15 år sedan sist.

file://Harri
Vad betyder "file://Harri"?
Postar du html med separat sig-fil?
LUGNET tar inte html, tror jag.
Använder du Outlook?

Passade på och gjorde en kort animation med Tow Trucken:
http://wombat.ludvika.se/~ham/lego/newfight320x200.avi

*Warning!* Den är på 38,5Mb (.AVI) Fast uppkoppling rekomenderas varmt!

//Harri