Subject:
Inför LEGO-träffen i helgen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 10 Apr 2003 06:15:52 GMT

Hej hopp!

Nu börjar det dra ihop sig och jag undrar hur jag ska hinna ordna med allt, men
det löser sig :)

Igår inhandlades det mat och doningar till helgen, här är menyn:

Fredag
Middag: Grillad kycklingfilé, ädelostsås och klyftpotatis

Lördag
Frukost: Havregrynsgröt, smörgås, ägg, minimjölk
Lunch: Eventuella rester från gårdagen eller något annat
Middag: Hamburgare och pommes frites

Söndag
Frukost: Havregrynsgröt, smörgås, ägg, minimjölk
Lunch: Stuvade makaroner och köttbullar

Det finns även frukt, "påskgodis", dricka, öl/cider/vin, mjölk m.m..

Priser:
PåskRISet: <set:4097> Mini Robots
ULV: <set:4096> Micro Wheels
Längst resande: <set:4098> High Flyers

Eftersom tärningsspelet utgår på lördag kväll är min tanke att vi bygger en
månbas i Anders Isakssons microskala 16x. Jag sätter upp fyra 48x48 plattor och
sen bygger vi moduler gemensamt och planterar.

Säkra deltagarnamn:
Tobbe Arnesson (Ludvika)
Harri Manni (Ludvika)
Johan Vetterfors (Göteborg)

Sannolikt:
Emil Whilén (Ludvika)

Dyker eventuellt och förhoppningsvis upp:
Kristian Lundegård (Ludvika)
Juha Manni (Grängesberg)
Anki Granholm (Ludvika)

Mindre säkert:
Daniel Rydmell (Ludvika)

Så du får hemskt gärna dyka upp, ta med dig någon vettja!

Återstår att göra för min del:
1) Bygga och programmera robot till PåskRISet
2) Städa
3) Fixa banan till PåskRISet
4) Uppdatera inbjudan med köranvisningar, se min gamla inbjudan så länge
http://news.lugnet.com/loc/se/?n=1350

5) Sortera mer LEGO och rearrangera sorteringssystemet
6) Märka upp LEGO-lådorna

Vi får väl se hur mycket av det jag hinner :)

Hälsar,