Re: Inför LEGO-träffen i helgen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 12 Apr 2003 10:01:23 GMT

Håller tummarna!

Du kan släppa nu :-(

Attans!

Vi kommer inte iväg under lördagen, får väl se hur det ser ut i morgon
bitti, men sannolikheten har sjunkit ytterligare.

Krya på er!

Sjuttsingen! Jag var inställd på att äntligen komma iväg på någonting...

Det kommer fler tåg, jag lovar!

Nu är vi pågång, [...]

Tittar på bilderna just nu. Jag blir avundsjuk...

Som sagt, fler tåg. Just ja! Tåg! Hihi...

Hoppas robotarna fungerar, och att ni hinner ha massor med roligt!

Robotarna har kombaterat klart och jag gick segrande ur striden efter fem
körda matcher. Snart dags att börja bygga ULV-fordon!