Re: Inför LEGO-träffen i helgen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 13 Apr 2003 17:44:14 GMT

Så var det dags att säga "Tack för senast".

Det var roligt att träffas, även om det blev lite kort för vår del. Vi har
just tittat igenom CD:n med alla bilderna - kul att få se Robotkampen också!

Har inte laddat ner bilderna från egna kameran än, men dom är nog inget att
yvas över i alla fall..

Bygg väl, och ha det så bra!
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm