Re: Inför LEGO-träffen i helgen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 10 Apr 2003 17:54:31 GMT

Hej!

Om du tänker göra ett besök är det några saker som kan vara bra att veta, t.ex.
mina telefonnummer och portkoden till dörren i trapphuset.

För att finna dessa går du in på följande URL:
http://www.lotek.nu/misc/xxxx.txt

Byt ut xxxx mot numret för Super Car Mk II.

Mobilen är sällan eller aldrig påslagen, men i helgen gör jag ett undantag *om*
vi lämnar lägenheten. Prova alltså på hemnumret först!

Jag raderar filen efter helgen.

Jag finns inte med i telefonkatalogen och porten saknar telefon så se till att
skriva upp vad som står där!

Roboten är klar och programmerad med någon slags otestad alphaversion, jag
håller som bäst på att gräva fram tävlingsbordet och ska snart provköra. Det är
mycket svårare än jag trodde att bygga en bra robot av bara RIS-delarna, trots
att jag nyss gjort just det... Skumt.