Re: Inför LEGO-träffen i helgen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 11 Apr 2003 17:01:58 GMT

Här har du en av de mera osäkra anmälningarna...

Anders Isaksson (49)
Jonatan Isaksson (13)

Wohoo!

Vi räknar med att åka upp en sväng på lördan, kanske stanna till söndag.
Allt beror (bl.a.) på stadiet av förkylning vi befinner oss i i morgon :-(

Håller tummarna!

Tobbe, jag har ett mobilnummer till dig från förra året, gäller det
fortfarande? Annars vore det bra med något annat nummer för att kunna ta
kontakt...

Jag mailar det till dig, annars finns det för alla andra i denna tråd info
om hur man gör! (konstig gramatik men jag ska till att laga mat)

Nu är vi pågång, Harri kom hit med sin robot i molekyler och ska precis
börja programmera. Johan har kommit från Göteborg. Emil, Daniel, Joha och
Anki ser mest på :)