Re: Inför LEGO-träffen i helgen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 11 Apr 2003 15:39:05 GMT

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet
news:HD46qG.Gu@lugnet.com...

Så du får hemskt gärna dyka upp, ta med dig någon vettja!

Här har du en av de mera osäkra anmälningarna...

Anders Isaksson (49)
Jonatan Isaksson (13)

Vi räknar med att åka upp en sväng på lördan, kanske stanna till söndag.
Allt beror (bl.a.) på stadiet av förkylning vi befinner oss i i morgon :-(

Tobbe, jag har ett mobilnummer till dig från förra året, gäller det
fortfarande? Annars vore det bra med något annat nummer för att kunna ta
kontakt...

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm