Re: Delvis off-topic
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 1 Jun 2000 16:19:16 GMT

Tyvärr dog mitt spelprojekt igår :-(
Jag fick en hårddiskkrasch på min iBook igår där jag sparat alla bilder,
POV-filer etc som skulle användas i spelet, och introfilmerna. Jag orkar
inte göra om dem, särskilt inte POV-ray filerna, så nåt lego-spel blir det
inte. Tyvärr :-(
Det är nästan så jag får lust att byta till PC -men bara nästan :-)

--Tobias