Re: Legoplan med rc-delar
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 2 Oct 2005 12:47:09 GMT

Hittade jus en gammal tråd om Lego plan och skrev ett långt meddelande. Får se om någon nappar. Här kommer en länk. http://news.lugnet.com/technic/?n=14673

Message has 1 Reply:
  Re: Legoplan med rc-delar

(...) Jag har haft lite funderingar på att bygga en zeppelinare i lego...och då bara använda någon lämplig ballong med helum för lyftkraften och bygga resten i Lego. Det finns de som säljer miniballonger i lämplig storlek och format för ändamålet (...) (19 years ago, 2-Oct-05, to lugnet.loc.se, FTX)