  Angående en träff nu i höst

Ja ska det bli något av så ska det nog planeras in snart...tar mig friheten att stryka en månad då de översta datumet är redan nu till helgen och jag tror att en månads varsel är nog det minsta som funkar för att få ihop allt och alla som vill/kan. (...) (20 years ago, 30-Aug-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

(...) Trevlig möjlighet, låter perfa! LEGO-kurs, det lät som en kurs man skulle kunna tänka sig att delta i. ;) (20 years ago, 1-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

Fyller väll på med när jag kan: 40 Tobbe harri Olof 41 Tobbe harri Olof 42 Andréas Tobbe harri Olof 43 Tobbe Olof Henrik 44 Andréas Tobbe harri Olof Henrik 45 Andréas Tobbe harri Olof Henrik 46 Andréas Tobbe harri Olof Henrik 47 Andréas Tobbe harri (...) (20 years ago, 3-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

40 Tobbe harri Olof Akira 41 Tobbe harri Olof Akira 42 Andréas Tobbe harri Olof Akira 43 Tobbe Olof Henrik Akira 44 Andréas Tobbe harri Olof Henrik Akira 45 Andréas Tobbe harri Olof Henrik Akira 46 Andréas Tobbe harri Olof Henrik Akira 47 Tobbe (...) (20 years ago, 4-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

(...) Jag uppdaterar lite här:-^^^^ Olof (...) (20 years ago, 10-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Angående en träff nu i höst

Ser ju ut att luta åt v 46 om inte jag ser fel. 40 Tobbe harri Olof Akira 41 Tobbe harri Olof Akira 42 Andréas Tobbe harri Olof Akira 43 Tobbe Olof Henrik Akira 44 Andréas Tobbe harri Henrik Akira 45 Andréas Tobbe harri Henrik Akira 46 Andréas (...) (20 years ago, 10-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

(...) v.46 ser onekligen ut att passa de flesta just nu. 40 Tobbe harri Olof Akira 41 Tobbe Olof Akira 42 Andréas Tobbe harri Olof Akira 43 Tobbe Olof Henrik Akira 44 Andréas Tobbe harri Henrik Akira 45 Andréas Tobbe harri Henrik Akira 46 Andréas (...) (20 years ago, 15-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

(...) Oj, ja! Tur du håller rätt på mig. F.ö. är det Kinnekulle vi ska cykla på och inget annat ;) /T som läser här än, ibland (20 years ago, 15-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

Okej jag lägger ut ett förslag så får vi se. Det är många som anmält sitt intresse av att arrangera och jag kan inte mer än driva mitt eget förslag. Helgen v 46 Lördag Hovslätts Missionskyrka några kilometer utanför Jönköping Drop in på vid (...) (20 years ago, 16-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

(...) Tycker det lät som ett utmärkt program, förutom den tidiga uppgången på söndagmorgon. ;) Bro eller torn... Torn är alltid roligt att bygga fast en bro lät klart mer utmanande, lägger min röst på en bro. :) Kan varmt rekommendera detta program (...) (20 years ago, 17-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

Det vore bra om alla som ser förslaget skulle kunna kommentera det om så bara för att säga varför man inte kan/vill komma. Bra för att se underlag och intresse...och se om det är något att satsa på öht. (...) Vi behöver ju inte välja om vi är (...) (20 years ago, 18-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

(...) Hejsan, nu har jag kollat min höstplanering lite noggrannare, och enligt min telefon blir lördag vecka 46 den 13/11, vilket passar mig utmärkt för en liten resa, så jag tar och plitar ner mina kommentarer till detta förslag till träff: (...) (20 years ago, 24-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

(...) Tack...det såg ett tag ut som om ingen var intresserad av att komma. Då har vi nått att utgå ifrån iaf. Skulle vara roligt att se ditt projekt Månbas tror jag att vi sa stor och det är helt okej för min del Katapult kan man göra som man (...) (20 years ago, 24-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

(...) Jag hoppas kunna komma med på lördagen i alla fall - men man vet aldrig när man har tonåringar. (...) OBS: Månbasstandarden har reviderats i höjdled minst en gång (för att få in monorail under, eller vad det nu var), kolla in (URL) för aktuell (...) (20 years ago, 24-Sep-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff nu i höst

Ah! Great! Jag har kollat upp 13/11 också, och det verkar OK härifrån (Linköping) med. Jag kommer nog isåfall ta en egen bil, möjligen följer Oscar med den här gången också. Han vet ju hur det fungerar nu. Förhoppningsvis vet jag lite hur han (...) (20 years ago, 25-Sep-04, to lugnet.loc.se)