  Inbjudan ULV & Tex.

Hej alla (ja, även ni lurkers från grannländerna ;)! På fredag, den nionde, tänker jag & Anki ha en liten tillställning med en ULV-tävling och Tex-Mex mat. Är någon sugen på att komma är det bara att dyka upp. Mer detaljer kommer imorgon eller (...) (20 years ago, 4-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

Hej Anki & Tobbe, (...) Grejt!!! Jag är i Malung och firar pjåsk. Eftersom det är nästgårds så tänkte jag försöka få med mig Oscar på en liten tur. Jag har inte vågat nämna det för honom än, för han skulle förmodligen tjata ar_let av mig innan (...) (20 years ago, 4-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Det låter lockande! Om bara inte frugan följer med, så kanske man har en chans... -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (20 years ago, 4-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

Mer detaljer - notera att fokus ligger mer åt festhållet än LEGO-träff. Försöker få polare runt om mig att vakna till lite. Men alla är givetvis välkomna!; Inbjudan ULV & Tex Vad? ULV är en tävling som går ut på att bygga den ultimata bilen i LEGO. (...) (20 years ago, 6-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Har bjudit föräldrarna i Nyhammar, som ligger nästgårds med Grangärde. Du glömde f.ö. Björbo :) Vi får väl se om ni dyker upp, det kanske inte är det fokus du tänkt på träffen. Kommer en större riktigt LEGO-träff i höst, antingen genom min (...) (20 years ago, 6-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

ULV låter skitkul. Synd att jag har ärenden i andra trakter under påskhelgen. Jag ser fram emot en nätrapport från tävlingen. :) /Tommy (20 years ago, 7-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

Tjena Tobbe, (...) Det gjorde jag inte alls. Jag sk*t i Björbo. :) (...) träffen. Nä, det var det inte. Om ni inte kan tänka er att börja bygga lite tidigare så tror jag att vi skjuter upp det hela till nästa träff istället. Men, OM ni kan tänka er (...) (20 years ago, 7-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Tjopp Anton! (...) Helt riktigt, som f.d. Nyhammarsbo är Björbo på fel sia älva! (...) Definiera tidigare i klockslag så en annan har något att ta ställning till. Vill inte lägga det för tidigt heller, vill hinna ut en vända på velocipeden. Ni (...) (20 years ago, 7-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Skaffat 4Gb lagringsmedia till digitalkameran och fick hem ett till batteri idag. Vad det betyder i fråga om rapport behöver jag väl knappast klargöra? :) Det går fler ULV-tåg. Arrangeras det träffar på annan ort tar jag gärna med mig banan, (...) (20 years ago, 7-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Bor jag kvar här i höst så är det helt klart frestande att bjuda in er andra så att jag får träffa er någon gång. Hikmet har jag varit och talat med då jag hämtade ut min andra 8366. Kollade lite försiktigt med dem om ev rabatter men de har (...) (20 years ago, 13-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

Det tog en stund, men här är en bunt bilder: (URL) rapport med några utvalda bilder kommer senare. Hälsar, /Tobbe (20 years ago, 18-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Ser ut som ni hade det kul...och det ser ut som att pansarbilstemat gick hem. Har några frågor dock. Harris t-shirt...fin...var kan man få tag i en sådan om man vill ha? Skulle helst vilja ha en helt vanlig svart t-shirt med legologga över (...) (20 years ago, 18-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

Tvärt om! Det är bara bra om det är alkofritt för då kan vi ta med barnen. Jag och Oscar kommer mycket hellre om vi vet att det är ett sansat evenemang. :) // Anton (...) lokalen (...) (20 years ago, 18-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Det var skoj! Det är en brokig skara av bilar som har vunnit, finns ingen röd tråd vad jag vet. (...) Tror han köpte den i Chicago i en "Brand store", skulle alltså finnas även på LEGOLAND? De har haft en del på (URL) tidigare. (...) (...) (20 years ago, 18-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Jag dricker inga mängder själv och undrade mest för att jag inte sett/tänkt på det på tidigare bilder. Mina barn är inte tillräckligt gamla för att iaf jag skulle få nått ut av det. Anton?? vem är då Eric? MVH Andréas (20 years ago, 19-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Någon som nappade på idén med att trycka egna ? (...) Bra ...som jag skrev till Anton/Hampus så har det inte slagit mig innan. Jag själv konsumerar kanske en cider till maten ...har ingen smak för mer och så är jag inte direkt för fylla...och (...) (20 years ago, 19-Apr-04, to lugnet.loc.se)