Re: Inbjudan ULV & Tex.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 7 Apr 2004 16:54:15 GMT

In lugnet.loc.se, Eric Hampusgård wrote:
Tjena Tobbe,

Tjopp Anton!

Du glömde f.ö. Björbo :)

Det gjorde jag inte alls. Jag sk*t i Björbo. :)

Helt riktigt, som f.d. Nyhammarsbo är Björbo på fel sia älva!

Vi får väl se om ni dyker upp, det kanske inte är det fokus du tänkt på
träffen.

Nä, det var det inte. Om ni inte kan tänka er att börja bygga lite tidigare
så tror
jag att vi skjuter upp det hela till nästa träff istället. Men, OM ni kan
tänka er att
bygga tidigare under dagen, så kommer vi gärna, men då åker vi vid 18 när
själva
tävlingen börjar.

Definiera tidigare i klockslag så en annan har något att ta ställning till.

Vill inte lägga det för tidigt heller, vill hinna ut en vända på velocipeden.

Ni kan iofs. få stanna och bygga varsin bil på vägen - om ni nu åker upp på
fredag.

Jag funderar lite smått på att dra ihop en egen liten träff här nere (södra
delen av
mellersta Sverige), men isåfall kommer det en separat inbjudan om det.

Sluta fundera smått!

:)

Kommer en större riktigt LEGO-träff i höst, antingen genom min försorg eller
ännu hellre någon annans :)

Kanske en i Nyköping och en i Linköping? :]

I någon av de städerna har jag en gammal klasskompis, men jag kan inte för mitt
liv minnas vilken. Linkeboda, minns jag han sa, då är det Linköping va? Det var
f.ö. Lidköping jag brukar förväxla det med slog det mig nu...

Kan inte Andréas fixa en i Jönköping så jag får besöka Hikmet? Ska iofs. åka
till Ullared/Varberg i maj. Då passeras Jönköping *gnuggar händerna*

Varför måste alla städer heta *köping?

Jag röstar för att Mattias kommer om det blir en träff längre söderut, Jürgen
med för den delen :P

Hälsar,
/Tobbe i Ludköping