Re: Inbjudan ULV & Tex.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 18 Apr 2004 18:48:33 GMT

Ser ut som ni hade det kul...och det ser ut som att pansarbilstemat gick hem.

Det var skoj! Det är en brokig skara av bilar som har vunnit, finns ingen röd
tråd vad jag vet.

Har några frågor dock.
Harris t-shirt...fin...var kan man få tag i en sådan om man vill ha?

Tror han köpte den i Chicago i en "Brand store", skulle alltså finnas även på
LEGOLAND? De har haft en del på http://shop.lego.com/ tidigare.

...sedan en annan sak...alkohol...är det ett måste?

Självklart inte. Det här var första kombinationen av LEGO och alkohol. Tidigare
träffar har varit helt nyktra (så när som någon öl till maten hösten '02). Själv
salongsberusar jag mig kanske en gång per år.

Undrar bara för om det eventullt blir här i Jönköping någon gång så är lokalen
stor, gratis och alkoholfri.

Tack även för att det medföljer zipfil så att jag slapp att kolla på alla en och
en.

Kul att någon nyttjar funktionen! Kanske dumt att ha dem längst ned i fillistan?

Hälsar,