Re: Inbjudan ULV & Tex.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 4 Apr 2004 20:23:12 GMT

Hej Anki & Tobbe,

Tobbe wrote:
På fredag, den nionde, tänker jag & Anki ha en liten tillställning med en
ULV-tävling och Tex-Mex mat.

Grejt!!!

Jag är i Malung och firar pjåsk. Eftersom det är nästgårds så tänkte jag
försöka få med mig Oscar på en liten tur. Jag har inte vågat nämna det
för honom än, för han skulle förmodligen tjata ar_let av mig innan fredag.
:o)

Oscar är som bekant i de rejält yngre tonåren (han byggde faktiskt halva
7194 alldeles själv*, och den är 14+) och blir lite trött framåt en 18-19-
tiden, så då behöver vi nog dra oss hemåt igen (allra senast). Så om ni
planerar en senare TexMex kommer vi nog att avböja allra ödmjukast.

Är någon sugen på att komma är det bara att dyka upp. Mer detaljer kommer
imorgon eller tisdag när jag skrivit en riktig inbjudan, ville bara ge er • lite
mer "heads-up" :)

Helt klart sugna. Fast jag vet inte om mina föräldrar kommer att slänga in
sitt veto om vi försöker smita. Nu får de ju extra många dagar med oss i
år så de ska vara glada ändå. :9

Om det skulle finnas någon AFOL i Malung, Vansbro, Nås eller Grangärde
som hemskt gärna vill åka med till Ludvika så för all del, hör av er.

// Anton Ymer

* Nåja, jag letade rätt på bitarna och han satt dit dem.