 Local / Sverige / 2088
2087  |  2089
Subject:
Inbjudan ULV & Tex.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 4 Apr 2004 17:24:46 GMT
Viewed:
1249 times

Hej alla (ja, även ni lurkers från grannländerna ;)!

På fredag, den nionde, tänker jag & Anki ha en liten tillställning med en
ULV-tävling och Tex-Mex mat.

Är någon sugen på att komma är det bara att dyka upp. Mer detaljer kommer
imorgon eller tisdag när jag skrivit en riktig inbjudan, ville bara ge er lite
mer "heads-up" :)

Hälsar,
/Tobbe