Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 6 Sep 2003 19:57:51 GMT

Hur blev det med basplattorna? Själv har jag inga 48*48 men några 32*32 (med
kratrar). Jag kör på dem tills vidare iaf. Går ju alltid att flytta över till
andra plattor senare.

Kör med dem så länge, tanken är att flytta modulerna till lämplig
plattuppsättning senare - eller sätta ihop det bäst det går ändå. Jag har
taskigt med 16 x plattor själv t.ex..