Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Aug 2003 10:26:44 GMT

I år tänker jag allt försöka komma när/var det nu blir.

Den där micro-månbasgrejen verkar skoj, jag har ju haft just rymdlego som
passion sedan jag fick mitt första legosett (6927).
Är det färgerna som syns på bilderna här
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=27313 som man ska försöka hålla
sig till? Funderar på en växthusmodul...

Det har ju även diskuterats monorail lite grann här på sistone. Kanske kunde man
kombinera det med månbasen... fast det är klart, monrail är kanske lite för
stort för microskalan...

Mindstorms vore ju också skoj, men jag är skeptisk till om jag hinner
bygga/programmera nåt bra (har inget mindstormsaktigt alls byggt just nu, det
ligger och väntar på att jag ska organisera om lägenheten så jag får nån vettig
byggplats). Tror jag sattsar på att få ihop några månmoduler istället.

/Henrik