Re: Dumt Fôlk.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 24 Jan 2003 06:46:41 GMT

Blir ingen Ge-Kås resa.. dom hade dåligt sortiment nu... tur jag ringde o
kollade först, lite dyrt o lägga ut för bensin och sen inte kunna köpa nåt
:) ...bara bionicles och småaskar för 80:- o sånt. Däremot hittade jag 4119
(200 "vanliga" bitar för 165:-) på Clas Ohlson, alternativt köper jag nån
hink från Lego World Shop. Men först ska jag kolla i mina 2 lokala butiker
om dom har nå större technic-boxar på rea.

Tråkigt med Ge-Kås, som sagt har de varierat utbud.

Har funderat på DSDK, men har man nån användning för Scouten?

Kort svar: Nej.

Det finns de som använt den till saker men den är rätt "dum" och svår att
integrera med annat. En del har dock byggt rätt coola walkers med dem.

JO, nån som vet någon välsorterad leksaksaffär med "vanliga klossar" och
technic i Jönköping? Ska ringa runt lite imorrn, men posta gärna ikväll, har
requestat followups så jag ser det direkt.

Det fungerar inte på det sättet, tyvärr. Followups går bara att sätta till
olika grupper på news-servern.