Subject:
Nybörjarfrågor
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 15 Jan 2003 21:49:29 GMT

Hmm är ny på forumet, har lite frågor.

1) Kan man posta utan att verifiera vartenda inlägg med X i emailprogrammet?

2) Finns det nåt sätt att visa ALLA inlägg som hör till en viss topic på
samma sida i kornologisk ordning istf träddiagram?

3) Har ni nånstans där ni köper Lego-set från nån som har allt i lager (typ
technic/robotics/#3033? Lego World Shop suger ju, står alltid "not available
in your country" på vartenda set.

4) Finns nån svenska köp/sälj marknad på nätet för beg. Lego?

Nån mer än jag som tycker lugnet borde gå över till phpbb? :D

/henrik