Re: Dumt Fôlk.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 16 Jan 2003 19:28:51 GMT

Tobbe: TACK för det suveräna svaret!

Dock verkar inte sökmotorn på BR-leksaker vara så bra, sökte på Lego Technic
och fick upp 6 set, men dom hade fler, för det fanns "rekommenderar
även"-länkar till andra. En del av dina BR-länkar funkade inte (gamla?) för
jag kom till söksidan.

Sökte på 4179-1 på Lego world shop men fick deras fakking standardmeddelande
: Not available in your country. Stooooor suck. Hoppas den hörs ända till
Billund.

Jag lär ju glida förbi Ge-Kås efter nästa löning kan jag säga...

Jag håller med om att man inte ska laga det som inte är trasigt, och det är
bra för som som har andra datorer än Penitum-PCs, vilket ms-dos-email
program som helst duger, dom behöver inte ens ha en surfdator. Men jag
tycker också att Lego ska hänga med i utvecklingen och ha ett snabbt,
direkt, modernt och bra forum, precis som andra Special Interest Groups har.

Jürgen: jag hittade #3033 på Kaufhof för några veckor sen, en tysk kompis
ska köpa ett par och ta med sig hem nästa gång han kommer till Sverige.

/henrik