Re: Met onze LEGO naar een modelspoorbeurs
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 15 Nov 1999 22:01:01 GMT

Hi  Eric and all others,

De organisatie van Eurospoor ziet het zeker zitten om ons een
LEGO-modeltreinlandschap te laten presenteren op Eurospoor volgend jaar.  Ik
wil hier graag aan meedoen, maar wil liever niet de hele organisatie van het
gebeuren voor mijn rekening nemen. Laten we dus inventariseren wie er ook
mee wil doen en wie er eventueel de praktische organisatie op zich wil
nemen.

Als Eric en Manfred als leden van De Bouwsteen dit willen trekken kan dat
natuurlijk altijd, het lijkt mij zelfs een goede promotie voor LEGO en De
Bouwsteen.
Maar financiele concequenties in relatie of verband houdend met tot De
Bouwsteen, kunnen alleen door het bestuur worden aangegaan.
Zet m op witte muizen.
Groetjes en bouw ze
Nico