Re: Met onze LEGO naar een modelspoorbeurs
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 1 Nov 1999 20:55:32 GMT

In lugnet.loc.nl, Eric Brok writes:
In navolging van wat de amerikanen doen, lijkt het me leuk om eens met een
LEGOlandschap op een spoorbeurs te gaan staan, zoals Eurospoor in Utrecht,
dat net weer achter ons ligt. Ruim de tijd dus om ons voor te bereiden op
volgend jaar. Laat me even weten als je dit een leuk idee vind en je je
ervoor wil inzetten.

Eric Brok

Hallo Erik,

Lijkt me een goed idee, laat tijdig iets weten, dan kan ik proberen
om eens langs te komen.
Hoeveel zo'n beurzen zijn er in Nederland?
Bij mijn bescheiden mening is er in Belgie maar 1.

Mijn droom is om met mijn Lego verzameling een soort diorama te bouwen
(iets zoals in de Efteling) maar heb er thuis geen plaats voor
(om en bij de 30m²) , en om iets te huren zie ik het financieel ook niet zo
zitten.
Dus blijft het bij dromen, temeer daar er op de Belgische Lugnet site er
geen kat te bespeuren valt, en dus ook op geen hulp kan rekenen.

P.S. Ik ben gestart met de opbouw van het EDITS PRO digitale trein besturings
systeem van ELEKTUUR, dit voor mijn Lego treinen.
Indien dit werkt, laat ik iets weten.

Groetjes
Ludo.