Re: Met onze LEGO naar een modelspoorbeurs
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 2 Nov 1999 18:40:56 GMT

Op dit moment hebben we in Nederland nog geen echte 'club' op dit
specifieke gebied, maar tentoonstelling op Eurospoor volgend jaar zou voor
ons een goed vooruitzicht zijn om een en ander op gang te brengen.

Niet specifiek op dit gebied, maar er is wel een algemene vereniging voor • LEGO-
bouwers en -verzamelaars, "de Bouwsteen" genaamd.

Voor de goede orde: ik ben zelf ook lid van de Bouwsteen en het lijkt me
inderdaad het beste om het via deze Vereniging te organiseren.

Eric