Re: Robotics en Droid kits
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 15 Nov 1999 23:54:40 GMT

Frank Buiting wrote in message ...

Hoi,

Toch heb ik al diverse (NL) websites (bv. van Eric Brok, mooie site
overigens!) gezien waar deze set op staat. Zijn deze sets nou wel of niet • in
Nederland verkrijgbaar? Zo ja wat kosten ze?
Hebben jullie ervaring met www.legoworldshop.com? Is dit hetzelfde als
'S@H'?

Frank,

Ik heb (allebei) mijn Mindstorms-sets bij legoworldshop gekocht, afgelopen
voorjaar. Ook wat extra sensors, motortjes en een afstandsbediening. Niet
goedkoop, maar razendsnelle service (2 dagen, afgeleverd door TNT). Je kunt
het op het web uitproberen, het systeem rekent precies uit wat je bestelling
gaat kosten.
Verder hebben ze daar nog de felbegeerde versie 1.0 van RIS. De RCX die
hierbij zit heeft i.t.t. de 1.5 nog een plug voor externe stroomvoorziening.
Hard nodig bij deze batterijenvreter. Voor dezelfde prijs doen ze er een
1.0 -> 1.5 upgrade kit bij. Ik vermoed dat in de Nederlandse winkels alleen
de 1.5 te koop zal zijn.
Hoe dan ook, het is bijzonder leuk speelgoed, ook voor ons grote
jongens.....

Veel plezier,

Arjen