Re: Robotics en Droid kits
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 16 Nov 1999 10:16:06 GMT

Toch heb ik al diverse (NL) websites (bv. van Eric Brok, mooie site
overigens!) gezien waar deze set op staat. Zijn deze sets nou wel of niet • in
Nederland verkrijgbaar? Zo ja wat kosten ze?

Ik had ze eerder vanuit Amerika. Op dit moment verschijnt de RIS en de Droid
in Nederlandse winkels, maar ik weet nog niet of ze alleen bij bepaalde
winkelketens zijn.

Hebben jullie ervaring met www.legoworldshop.com? Is dit hetzelfde als • 'S@H'?

s@h is de amerikaanse lego-postorderdienst, die *geen* zaken doet met
Europese klanten.
legoworldshop is een 'winkel' op de website van lego; je kunt vanuit Europa
bestellen maar ze hebben alleen maar Mindstorms/Cybermasterproducten.

Eric